+38 063 881 80 80
+38 068 881 80 80

Цілодобова доставка квітів по Львову та області


Умови повернення

Острів квітів - це 100% гарантія якості Ваших рослин, тому ми завжди прагнемо відповідати високим європейським стандартам. Вже більше 10 років ми ретельно працюємо над якістю наших рослин і є першим інтернет-магазином рослин в Україні, який є лідером за цим показником. Ми хочемо, щоб наші клієнти були задоволені, і поверталися до нас знову і знову. Ми працюємо тільки з перевіреними голландськими постачальниками, більшість з яких мають статус «королівський постачальник». Кожна наша рослина проходить чотирирівневий етап перевірки якості перед, тим як потрапити до вас в руки. Імовірність отримати неякісний товар мінімальна.

Як діє 100% гарантія якості?

Наш товар - це живі рослини. На жаль, при транспортуванні Поштовими службами до вас, вони можуть в дорозі пошкодитися або підсохнути. Якщо з тих чи інших причин, посадковий матеріал прийшов до Вас у незадовільному стані, у Вас є право на компенсацію. Тому не поспішайте розчаровуватися про витрачені кошти.

Ми повертаємо Вам гроші, якщо:

  1. Якість отриманих букетів і квітів не відповідає стандартам якості (товар гнилий або неживої).
  2. Квітка відрізняється від фотографії на сайті.
  3. Вам прийшло не те, що Ви замовляли.

Обов'язкові умови повернення коштів:

  1. Пишіть скаргу тільки форму зворотнього зв'язку на сторінці контакти. У листі докладно опишіть свою проблему і номер замовлення. В окремих випадках оператор може попросити Вас зробити фотографії неякісного товару (кореневища, цибулини, саджанця) як доказ.
  2. Розгляд претензії може бути від 2 до 7-и робочих днів.
  3. Коли Ваше рішення про компенсації буде задовільний, то ми повертаємо гроші у вигляді знижки на наступне замовлення або у вигляді коштів на зазначені реквізити протягом тижня.

Додаткові гарантії:

Увага! Якщо у Вас є питання, будь ласка, напишіть нам на форму зворотнього зв'язку на сторінці контакти. і пройдіть безкоштовну консультацію.

Будь ласка, враховуйте, що ми не несемо відповідальність за аномальні погодні явища у Вашому регіоні (заморозки, град, зливи, засухи).

В окремих випадках наша Служба підтримки може запитати додаткову інформацію для кращого розуміння ситуації, що буде впливати на рішення про компенсацію.

У будь-якому випадку, наша мета - йти на зустріч всім нашим клієнтам, щоб Ви були задоволені якістю нашого обслуговування.

Законні умови повернення товару і грошових коштів.

Керуючись Законом України «Про захист прав споживачів» від 15.05.1991 р. №1023-XII, ми готові повернути Ваші гроші разі:

  • після повернення товару, якщо товар не підійшов Вам за кольором, розміром, фактурою та ін., і від дати його придбання не пройшло 14 днів
  • якщо Ви виявили заводський дефект товару, ми обов'язково обміняємо його на товар належної якості або повернемо Вам гроші.